بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
رشد ۳۶ درصدی بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران؛

تور سود سازی "سمگا" در حال حرکت است 

تور سود سازی
بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "سمگا" در شرکت‌های بورسی به سطح ۲ هزار و ۸۲۹ هزار میلیارد تومانی رسیده است که این میزان در مقایسه با مهرماه سال جاری ۲ درصد افزایش را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۷۶۴۹۸

بورس نیوز:

گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد منتهی به آبان ماه، از محل سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به ارزش بازار ۶ هزار و ۴۵۷ میلیاردتومانی دست‌یافته است.

تور سود سازی

گفتنی است بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های "سمگا" در شرکت‌های بورسی به سطح ۲ هزار و ۸۲۹ هزار میلیارد تومانی رسیده است که این میزان در مقایسه با مهرماه سال جاری ۲ درصد افزایش را به همراه داشته است.

تور سود سازی

با بررسی جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران؛ در میابیم که این شرکت با اختلاف بسیار زیادی رشد داشته است که این میزان نسبت به مهرماه ۳۶ درصد افزایش داشته است.

تور سود سازی

سبد سرمایه‌گذاری‌های "سمگا" متشکل از سرمایه‌گذاری‌های آن در شرکت‌های پذیرفته‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های غیر بورسی است که دراین‌بین سهم عمده سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را شرکت‌های بورسی با ۶۴ درصد، تشکیل داده است که به بهای تمام‌شده ۲ هزار و ۸۲۹ میلیارد تومان به ثبت رسیده است. گفتنی است سرمایه‌گذاری‌های "صبا" در شرکت‌های غیر بورسی ۳۶ درصد از حجم باقی‌مانده سرمایه‌گذاری‌های آن را شامل می‌شود که گفتنی است این میزان در مقایسه با مهرماه سال جاری ۲۲ درصد افزایش داشته و نشان از رشد سرمایه گذاری‌های این شرکت نزد شرکت‌های غیربورسی دارد.

تور سود سازی

روز‌های نامطلوب بازار سرمایه در ماه‌های اخیر به دلیل تنش‌های موجود در منطقه به دلیل جنگ، بی تاثیر بر ارزش پرتفوی بورسی "سمگا" نبوده و این میزان در مقایسه با مهرماه حدود ۴۳۲ میلیارد کاسته شده و در سطح ۶ هزار و ۴۵۷ میلیارد تومانی تثبیت شده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
با انتشار در کدال؛

"سمگا" از خرید سهام گفت

خرید ۶۴ درصدی سهام توسط
از سوی این شرکت اعلام شد؛

خرید ۶۴ درصدی سهام توسط "سمگا"

پیشروی
گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران در شهریورماه محقق کرد؛

پیشروی "سمگا"

ارسال نظر